De unde cumperi o imprimanta second hand potrivita?

Indiferent de domeniul in care iti desfasori activitatea, serviciile de printare sunt indispensabile. Nevoia companiilor este din ce in ce mai mare, mai ales ca toti angajatorii vor sa optimizeze cat mai bine timpul efectiv de lucru al angajatilor. O imprimanta reprezinta o investitie pe termen lung, dat fiind faptul ca vorbim despre costuri ridicate, care sunt stabilite in functie de performantele pe care un echipament le ofera.

Care sunt diferentele dintre o imprimanta second hand si o imprimanta noua, dar mai ales, cum stii de unde sa cumperi o imprimanta second hand, care sa se adapteaza nevoilor companiei?

O imprimanta noua presupune, la baza, un echipament, care iti pune la dispozitie piese noi, care nu au mai fost folosite niciodata pana acum. O imprimanta second hand este un echipament reconditionat, care a mai fost folosit, dar care este in stare perfecta de functionare deoarece toate piesele au fost verificate atent de catre persoanele specializate.

Diferenta majora dintre cele doua echipamente este pretul. Costul unei imprimate noi este unul ridicat, in timp ce costul unei imprimante second hand este unul accesibil.

Ambele acopera nevoia de printare, indiferent de volumul pe care compania il cere. De cele mai multe ori, intr-o companie, volumul de printare este mediu spre mare, iar imprimantele second hand sunt echipamentele care pot acoperi acest volum, fara probleme.

Dar, cum stii de unde este cel mai indicat sa achizitionezi un echipament reconditionat? Sunt o multime de site-uri online, care iti pun la dispozitie servicii de printare, dar diferenta dintre ele o face specializarea site-ului. Un site specializat in comercializarea imprimantelor second hand este in masura sa iti ofere consultanta, livrare, dar si instalarea produsului ales. In timp ce un site, care printre alte produse, vinde si imprimante noi ori second hand, de cele mai multe ori nu iti pune la dispozitie aceste facilitati, neavand un personal calificat in acest sens.

De ce este importanta consultanta, livrarea, dar si instalarea produsului?

Livrarea si instalarea unei imprimante sunt servicii pe care un furnizor specializat in comercializarea imprimantelor le ofera in mod gratuit pentru a se asigura ca echipamentele se monteaza in stare perfecta de functionare. Mai mult de atat este foarte important sa o monteze o persoana specializata in acest sens, tocmai pentru a nu ii strica piesele.

Imprimantele second hand au un avantaj major fata de imprimantele noi prin simplu fapt ca pot fi inchiriate pe o perioada de trei ani. De asemenea, pe toata perioada stabilita, mentenanta, dar si consumabilele sunt asigurate de catre noi, iar aceste servicii sunt incluse in pretul initial al abonamentului.

Chiar daca le gasesti la un pret mai mic, imprimantele second hand beneficieaza de garantie din partea furnizorului, care acopera atat verificarea, cat si serviciile necesare, daca este nevoie.

Main Menu

Sari la conținut