Eficientizarea costurilor de printing intr-o companie

Consultanta KONICA MINOLTA

În această epocă a exploziei de informații online, prin e-mail sau prin dispozitivele mobile, imprimarea rămâne încă o funcție vitală pentru multe companii, chiar dacă nevoia de printare a scăzut cu aprox. 15% față de anii trecuți. De la utilizări simple acasă, cum ar fi: contracte, facturi și prezentări, până la materiale de producție, precum: agende, broșuri, cataloage, calendare, etc., imprimarea în domeniul de business rămâne esențială. Chiar și cu entuziasmul și inovația continuă a revoluției mobile, imprimarea trebuie gestionată eficient, iar următoarele statistici de imprimare evidențiază importanța monitorizării cheltuielilor de tipărire și evidențierea costurilor asociate acestor responsabilități.

1

1.90% din companii nu urmăresc costurile de printare.

 

  • Într-o perioadă de redresare economică și constrângeri bugetare stricte, este cu adevărat surprinzător faptul că o afacere ar putea să nu fie atentă la cheltuielile lunare. Cu toate acestea, statisticile arată că 90% dintre companii nu reușesc să urmărească costurile de imprimare. Nerespectarea costurilor de imprimare este o risipă de resurse vitale într-o companie. Pe lângă aparate, toner și hârtie (fără a menționa cheltuielile de service), menținerea imprimantelor poate fi extrem de costisitoare. Fără supraveghere, banii pot fi ușor pierduți pe produsele sau serviciile de care compania nu are nevoie.
2

2. Costurile de printare reprezintă între 5-15% din veniturile anuale ale firmei.

 

  • ICI Global (Global Investment Company Institute) a constatat că o întreprindere medie consumă undeva între 5% și 15% din venitul său anual pe costurile de printare a documentelor. Imprimarea este scumpă, nu există nicio îndoială, dar, cu toate acestea, există modalități de a minimiza impactul imprimării asupra veniturilor din afaceri. Cea mai simplă soluție pentru această problemă este implementarea unor sisteme mai bune de gestionare a tipăririi în întreaga companie. O strategie definită pentru nevoile tale vă poate asigura că tehnologia, consumul și utilizatorii funcționează eficient, din punctul de vedere al productivității afacerii.
3

3. Departamentul de IT dintr-o companie alocă 15% din timpul său, activităților legate de tipărire a documentelor.

 

  • Imprimantele, la fel ca toate celelalte echipamente de birou, trebuie să fie gestionate, întreținute și să le fie alocate resurse umane interne care să rezolve problemele, în momentul în care acestea apar. Departamentul IT pierde 15% din timp pentru a răspunde solicitărilor legate de tipărire, incluzând, dar fără a se limita la asta, asistența utilizatorilor, compatibilitatea cu software-ul și conectivitatea la rețea. Acesta este un cost de imprimare pe care multe organizații nu-l socotesc. Dintre numeroasele responsabilități atribuite personalului IT, problemele de tipărire nu reprezintă o prioritate majoră. Permiteți-i departamentului IT să rămână concentrat asupra sarcinilor sale principale, asigurându-se că există o strategie internă de tipărire și că primește sprijinul specialiștilor atunci când este necesar.
4

4. 23% din apelurile către help-desk sunt legate de imprimantă.

 

  • Help-desk-ul dintr-o companie este inundat periodic cu apeluri legate de problemele de printare, acest lucru demonstrând că tipărirea este în continuare o funcție importantă în majoritatea birourilor și că, încă există întrebări care necesită asistență specializată. Potrivit IDC, 23% din apelurile de tip help-desk sunt legate de imprimantă. Există o serie de modalități de a minimiza această problemă, soluția cea mai utilă fiind întreținerea și gestionarea corespunzătoare, de către o echipă specializată în printing.

Un contract (abonament) cu o firmă specializată poate reduce costurile de imprimare cu până la 20-30%

Una dintre cele mai bune modalități de reducere a costurilor de operare ale afacerii dvs,. în legătură cu imprimarea, este printr-un parteneriat de încredere cu un furnizor care să gestioneze și să administreze serviciile de printare. Pentru început, un acord strategic va oferi companiei dvs. un acces stabil, pe termen lung, suport și resurse, toate la prețuri accesibile. Pe termen lung, această relație poate simplifica flota dvs. de echipamente și relațiile nenumărate cu companiile de retail, iar astfel vă îmbunătățește fluxul de lucru și vă poate economisi bani.

 Cele mai multe întreprinderi pierd între 10% și 30% din potențialul de economii pe care-l pot face.  

Fără o supraveghere adecvată a costurilor de tipărire a afacerilor, compania dvs. este probabil lipsită de economii semnificative. În ceea ce privește nevoia dvs. de tipărire, lipsa supravegherii și a gestionării costurilor conduce la pierderi financiare și s-a constatat faptul că multe companii își pot reduce cheltuielile de imprimare cu 10%, chiar până la 30%.

Main Menu

Sari la conținut